EDA ,   Selam Gece sessizliğinde CANLI programcı Sn.DJ ADIGÜZEL Size hayırlı bol muhabetli yayınlar. Ben olsam fazla ağır eserlere yer vermem. Çünkü zaten HAYATIN kendisi ağır. Ne dersiniz?...    |           Derya (Milas) ,   Sıradaki parça bnm için gelebilirmi iyi yayınlar ...    |           aLiSa- (İzmir) ,   DJFeritCe abi ben sizi hep dinliyorum.Siirlerinizi çok beğeniyorum.Sunucuya gelemiyorum.Arada geliyorum.Denk gelemedik.Sizede ömür boyu mutluluklar dilerim.Parca için tskr.ederim.Fakat ben Özgün müzik hayranıyım.Bir şiir yollayın sizin sesiniz sen olsun.tskrler iyi aksamlar...    |           kumru (Izmir ) ,   DJCansu bende sizi dinliyorum.Iyi yayinlar dilerim.Arsivinizde Eda Özulku aL beni pRcasi varsa yollarmisiniz.tskrler.yiksa Zulfi luvanrliden bir eser calarmiainiz sevgi saygilar.Gecenki yayinida dinlwdik.Harikaydiniz.Emeginize saglik...    |           EDA (İstanbul) ,   Gecenin SESSİZLİĞİNDE canlı bir program yapan SOL SERİT sizin programınızı ilk kez dinliyorum. Ses renginiz çok güzel Hoşuma gittği için keyif ve efkarla dinliyorum . Her şey gönlünüzce olsun. Not . Stüdyonun AKUSTİĞİ'nde bir sorunmu var? Oğuz HAKSAÇ'tan lütfen bir türkü. Teşekkür ederim....    |           Derya (Milas) ,   Şöyle hasret ve özlem dolu Bi şarkıya ihtiyacım çalarsan sevinirim teşekkürler ...    |           kumru (Izmir ) ,   sLm oLsun Kahraman Maraşa. Sizde güzeL yayinlar dilerim.Yola Düş-Yaranmaz aŞık adlı parcasını rica ediyorum tskr ederim. Size ve dinleyenlere gelsin.iyi aksamlar....    |           Newin (Ist) ,   Sesi guzel adam sana eslik etmek isterdim ...Benden sana bir sarki gelsin kocaman en guzelinden ...    |           Yazgunesi (Istanbul) ,   Slm iyi yayinlar optimus ferhat gocer sen elimden tut genele gelsin birde onceki dj arkadasimi kiniyorum galiba insan seciyo isteklerimize yer vermiyo tesekkurler...    |           Ayşe (Samsun ) ,   Oğlum onur karaslan için eledim eledim istiyorum teşekkür ederim ...    |           Ersen ekinci (Ataşehir) ,   Kayahan gönü sayfam başta sana gelsin Hüseyin abim...    |           Amine (İstanbul) ,   Saygilarimla dertsiz insan yok dayi cakarsaniz minnetar olurum tesekurler...    |           Yazgunesi (Istanbul) ,   Cevher özelim bu istegim beni rahatsizligimda hep yanimda olup ve bana her zaman deatek olan askim kürdbedoma gelsin o adam gibi adammis bunu ogrendim iyi yayinlar...    |           Turan Genc (Yalova) ,   Selam HUSEYIN HAYIRLI yayınlar , Canım teşekkür ediyorum HAYIRLI yayınlar diliyorum bizdende sana selamlar öpüyoruz seni ...    |           Hasan (Maltepe) ,   Her insanın bir amacı olmalı bu hayatta. Benim amacım da seni, nefes aldığım müddetçe dünyanın en mutlu insanı yapabilmek. İyi ki doğmuşsun canım karıcım, nice güzel senelere hep birlikte…...    |           Mustafa sığırcık (Ümraniye) ,   Hüseyin abi Sevgilimle bekliyorum bir parçada Mustafa ve ışkına gelsiin teşekkür ederim ...    |           Petunya (İstanbul) ,   Sibel can kış masalı benden kanalınızda bulunan 17 sene süren kavuşamadığım imkansız aşkıma gelsin ...    |         
Kullanıcı:    Parola:    Üye Ol   Şifremi Unuttum  
 
 
 

Karaca / O BiR Founder


Saat: Founderler Yayın Almaz Derler
 
Founderler Yayın Almaz Derler, Muhtemelen O Nedenle Sadece #Radyo Kanalında Sizlerle :)

...

 

 Radyo Dinle